Absolut Chihuahua
Sen första dagen min lilla Molly kom hem så har jag inte haft en enda tråkig dag, hon är så underbar :)
Vi leker med varenda dag med tuggben, gamla strumpor(tar även ibland mina nya strumpor o springer iväg med) Farligt o ha några kläder liggandes framme.
Hon älskar att hoppa runt på bakbenen och dansa lite för mig :)
Det bästa Molly vet ,det är att ligga i sin mysiga fluffiga filt i soffans hörna:)
Det är så kul o gå ut på stan med henne och nästan alla stannar o frågar, är de en hund? nej men så söt den är, den kan inte vara gammal :) Molly viftar på rumpan o blir så glad :)
Det är ett stort plus att chi inte blir så stora för hon är så lätt att ta med sig, Molly hänger med mig precis över allt och inte en enda människa som har emot det :) Fina människor som förstår :)
Att köpa Molly är ett av det bästa jag någonsin har gjort ❤️
Kan ni inte också berätta lite om era chi? :)
Jag är med nybliven ägre till en chi på 10 mån, Eddie älskar att leka speciellt med sina nallar han lägger dom nedanför för en och vill att man ska kasta dom så han kan springa och hämta dom och sedan ge dom till mig. Han gillar även klicker träning och långa promenader gärna med pinkastning :) Även att leka med våran katt är kul med :) Han sover gärna i ens famn och gör han inte det är det mysigt att bädda in sig i filtar :) En glad kille som gillar alla både människor och andra hundar ( dom är roliga att leka med) :)
Låter som en väldigt fin liten chi pojke :)
Din med så sööt :D
Tack :D
Ja jag har bara haft Theo i en vecka, men han känns redan som hela mitt liv :) Han tycker om att leka, busa och mysa. Han är rätt nöjd med livet om han bara får göra det. Regn var ingen höjdare men med ett regntäcke gick det att gå ut och kissa i alla fall. Han drar mycket uppmärksamhet till sig, och jag får många kommentarer om att han är väldigt fin för att vara en chihuahua(han är finast ^^) ja han är ju bara valpen än så länge, men han tycker om att gå ut och om han skulle gå så skulle han kunna gå i timmar, men han blir så trött när vi kommer hem så ;)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Naaaw fin han är :) Jätte fin färg :)
Har inte heller haft Molly så länge, hon är bara 12 veckor :) Man fastnar snabbt för dem små vovvarna :)