Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikett: allmänt
Läst 2624 ggr
Swadika
0

Schampo till Chihuahua

Vilket schampo använder ni till era vavvor? :) Säg gärna om ni har korthårig eller långhårig också :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Vemsan
0

Använder ett schampo från espree med en labrador på, hehe vet inte varför vi har just det, har använts på katten tidigare. Funkar i alla fall toppen på Casper som är långhårig, pälsen blir hur mjuk och fin som helst. Tror även att espree har schampo anpassat för chihuahua.

Hälsningar Vemsan

Swadika
0

Ja okej :D Jag har funderat på espree :) Men inte riktigt vilken som jag skulle ha utav dem, hehe :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Vemsan
0

Denna är det, hehe var till och med en golden på den, tror jag? 😇 Har en 500ml flaska och den har räckt superlänge.

Tror faktiskt inte det spelar någon roll vilken du tar :) Katten är korthårig och det funkar lika bra på båda 👍

Hälsningar Vemsan

Swadika
0

Ja okej, haha tack :D vad bra, nae det gör det säkert inte. Haha :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
0

Jag har K9 schampo och balsam, även balsamsprayen. Tycker det är det bästa jag provat för hennes päls, espree ger bra volym och det blir rent, men med detta blir det även återfuktat och glansigt. Känns mildare.
Men på sommaren använder jag Espree citrusil plus för det ska mygg/fästingar inte gilla och så lindrar det eventuella bett.
När hon var liten valp hade jag puppy/kitten från espree, luktade jättegott och var milt.
Hon är långhårig :)

AnnaKarin
0

Grönsåpa eller vanlig flytande tvål.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”