Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettbli-med-valp
Läst 1421 ggr
Swadika
1

Träffat uppfödaren

Oh alltså jag kan inte ens beskriva denna dag. Jag får börja med det negativa, jag klev av flera busshållplatser försent så jag fick gå över 1 km för att ens komma rätt plus att ja min kamera dog så kunde inte ta några bilder. Haha men ja det var det enda negativa. 

Jag har haft en massa valpmys och pussar och ja allt <3 Det var helt fantastiskt och uppfödaren var helt fantastiskt, väldigt snällt och förstående  och ja det verkar väldigt lovande. Jag träffade mest den stora kullen för den yngre är bara några veckor gammal och de var bara ute en liten stund  och resten utav tiden myste jag med en stora kullen. Två utav dem (bland annat den jag kan välja mellan) somnade i mitt knä och det var så mys. När valparna slocknat efter all gosande och lekande så gick vi igenom alla pappren och ja frågor och så. Så det verkar väldigt, väldigt bra. 

Mitt enda problem just nu är vilken valp jag ska välja. Jag har möjlighet att välja en långhårig ifrån den äldre kullen eller en korthårig ifrån den yngre. Jag kommer att träffa killarna om några veckor igen och då ska jag bestämma mig. 

En riktigt lyckad dag, trots strul med buss och att kameran dog

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Åh, vad roligt! Jag är lite avis, vill också valpmysa! :)

Swadika
0

Det är så mysigt att valpmysa ^^ haha :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
0

Åh vad mysigt!! Välj en valp som är framåt, pigg, modig och trygg, kanske ena sötnosen som somna hos dig? :D Berätta för uppfödaren om du har några speciella planer (t.ex. utställning eller agility) så kan säkert h*n hjälpa dig lite med valet. Lycka till!

Swadika
0

Det var massa mys <3 Alla var väldigt framåt och nyfikna och skulle alltid upp i famnen. Ett tag hade jag hela kullen i famnen. Haha. Men ja jag blir ju fodervärd så jag "bestämmer" inte helt och hållet :) Men en utav dem som somna i mitt knä är en utav de jag kan välja mellan. Sen får jag se hur den yngre kullen blir också. Haha just nu förälskade jag mig verkligen i den långhåriga killen ut äldre kullen <3 fast kan ju vara också för att jag bara höll på med den kullen.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Mickis1994
0

Hur har det gått? 🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Swadika
0

Det har gått jättebra, min kille kommer hem om en månad ungefär :) Finns bilder på honom här http://chihuahua.ifokus.se/discussions/518582e48e0e746349002784-besokt-lillen?discussions-2 :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Mickis1994
0

Vad fin har är, all lycka till er i framtiden!

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Swadika
0

Tack så jättemycket :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns