Hur sover ni?
Nu är frågan mest till de som har sina hundar i sängen men ni andra får också svara såklart :)
Hur sover ni? Alltså var är hunden när ni sover, Kasper har fyra favoritplatser som han oftast väljer.
1: Jag sover alltid med böjda ben och då ligger han vid mina knäveck
2: Så nära mig det bara går, han vill nästan att jag ska krama honom och han kryper oftast ner under täcket och ligger så nära mig som möjligt
3: Mellan mina ben (nere vid vaderna)
4: Nere vid fötterna
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Min tik sover i sin iglo-bädd i rummet intill (utan dörr i en etta.) Jag har provat en natt med henne när sambon var borta och det slutade med att hon hoppade ner och gick till sin bädd för att sova bättre, haha så vi sover lika dåligt båda två. 😉
Hon går själv och lägger sig varje kväll när vi borstar tänderna helt nöjd. På dagarna får hon vila/gnaga ben på sängen när den är bäddad, brukar ligga och läsa, då ligger hon intill mig eller på mina ben. Min sambo brukar ta powernap i soffan med henne, då sover hon gärna på hans bröst/hals :P
När hon sover själv på dagen ser det ofta ut såhär:
Min tjej sover också i sin iglo i rummet utanför sovrummet, och även hon går och bäddar ner sig när vi borstar tänder och gör oss iordning för sängen. 🙂
Dom gånger hon sovit i sängen så skedar vi, hon och jag. Hon kryper in under täcket och ska ligga nära nära. Om jag ligger och vilar eller läser ligger hon gärna på mina ben eller mellan benen.
våran valp sover i sin bur, med dörren öppen. i buren ligger hans "sovpåse" som han älskar! Så där sover han hela nätterna.
Har hänt vissa nätter att han vill sova vid oss, då har han sovit under täcket.
Men han sover bäst om han får sova själv. :) Så i sin bur är där han sover bäst. :)
Caroline / Caarroa
Min blogg, välkommen å läs vidare om mig & min familj!
Våran vavva som är 3 år i april vill absolut ligga hos oss, under täcket.På dagarna i sin bädd med favoritdjuret lejonet.När min man kommer hem så brukar han ligga på bröstkorgen eller hans ben,min man kopplar av med korsord efter maten.Och vavvan ligger ofta på ryggen.😂
Albin min chihuahua sover alltid nere vid mina fötter & viktigt att han får ha sin lille kudde där med ;)
Peps min andra hund sover alltid på kudden som är bredvid den jag sover på inte alltid så kul då man ibland vaknar av han sparkar till en i huvudet haha.
Min siste hund Chico lägger sig alltid mot min rygg så nära han bara kan och sover jag på magen klättrar galningen upp lägger sig där sover.
Haha blir väl problem den dagen man inte är singel längre ;)
Jag har en säng på 200*160 (eller vilken ordning de nu ska stå i)
I denna sköna säng sover jag + min Chihuahua i mini-storlek. Hon ligger lite överallt och tror hon är en Berner Sennen ;)
1. Jag ligger oftast på kanten, nästan så jag trillar ut xD Detta för att Tjorven gärna lägger sig intill min rygg när jag ligger på sidan och "puttar" ut mig xD
2. Ibland lägger hon sig på min kudde och intill min hals (underbart)
3. Jag har en kudde som jag lagt i andra delen av sängen och på den en filt + tuggknut. Denna ligger hon också gärna på.
4. När jag ligger på rygg så kryper hon under täcket och lägger sig intill min bröstkorg (emellan min kropp och arm) och med huvudet upp på mitt bröst/axel.
5. Jag har en tendens att rulla mycket i sömnen så det händer att jag har lagt mig på henne (när jag ligger på mage) och hon har fått för sig att det är skönt så ibland kryper hon under och lägger sig. Varmt, gott och trångt xd
- Ibland undrar jag om hon kvävs men så fort jag flyttar på mig så morrar/skäller/pussar på mig för att hon vill att jag lägger mig igen
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua