Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 1290 ggr
Swadika
2013-04-12 13:47
0

Varning för orm

Jag fick precis veta att här i Norrköping har man nu sett huggorm, och den här tiden på året nu när de precis har vaknat är de väldigt slöa. Så jag vill bara skriva ett litet varningsinlägg och säga att när ni är i skog och mark så var försiktiga för ett ormbett kan döda.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ElmerKrudd
2013-04-12 13:58
0

Menar du då att det kan döda chihuahua eller människa?

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Swadika
2013-04-12 14:02
0

Det kan döda djur men det inte är livshotande för människan men att det har hänt att människor har dött. Men i vilket fall som helst ska man uppsöka läkare ifall man bli biten :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ElmerKrudd
2013-04-12 14:05
0

Det vet jag :) Undrade bara om du menade hund eller människa ;)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Swadika
2013-04-12 14:05
0

Jaha, haha i detta fall menade jag hund :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[randi]1
2013-04-14 12:51
0

Tänk på att om hunden har blivit biten, att bär den hem ( den skall absolu inte röra på sig), så att ni kan ta er akut till veterinär. Själv har jag betapred hemma, som jag skall ge min hund, om han blir biten, och sedan kontakta veterinär.