Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettot-off-topic
Läst 1495 ggr
Swadika
0

Raketer vid påsk?

Skjuter folk raketer hos er också vid påsk? Det gör de tydligen hos oss vilket jag inte var beredd på, som tur är min hund inte alls skotträdd men såklart han rykte till när de sköt raketer i närheten utav oss när vi gick. J*kla idioter alltså (ursäkta språket) men både jag och hunden kunde ha kommit till skapa pga av detta. Är det inte olagligt att skjuta nu?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
0

Här har jag aldrig märkt av det annat än vid nyår eller ev. någon stor födelsedagsfest. Men har hört att vissa gör det vid påsk.

Swadika
0

Tycker det är så konstigt, jag hade för mig att det var olagligt på påsken, men jag kanske har fel.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Wezza
0

Här skjuter man ju lika mycket raketer vid påsk som nyår, och har alltid gjort…

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Swadika
0

Ah ja då kanske det inte är ovanligt då. Bara aldrig hänt här förrut, eller så har jag inte märkt det för att jag alltid är borta på påskafton :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

IdaStranne
0

Jag har har hört så får man lov att skjuta nu men jag störs inte av det då min vavva tycker det är jätte kul med raketer!
Hon är sjuk xD Så fort något smäller så viftar hon på svansen och ska jaga dem xD dock kan det ju vara farligt om hon får den på sig så jag tillåter det ju inte men hon försöker

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Annizen
1

Bor i Skåne och såna påhitt har vi inte här vid påsk

Swadika
0

Det låter bra :) Önskar vi inte hade det heller, eller ja min hund kunde inte bry sig mindre om fyrverkerier, men nyår och dagarna omkring då vet man i alla fall att det kan finnas folk som skjuter överallt men det var ingenting jag tänkte på den här gången. Jag får se upp nästa påsk helt enkelt ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns