Bilder på era chihuahuor :)
Ny på sajten och skulle vilja se bilder på era små vovvsingar 
Namn
Ålder
vad färgen heter
uppfödare
och kanske lite fakta om han/henne ? 
Här är mina två först är Sweet Senoritas Kapten Krook, kallas Zorro till vardags och är 3 år gammal :) färgen heter rödsobel
Han är en väldigt glad och rolig kille, smidig som en katt och kan hoppa upp väldigt högt bland annat in genom baksätet, över ryggstöden i bak och sen krypa fram till mig i förarstolen :P När han är riktigt glad och ska göra sig till så lägger han sig på rygg med tassarna runt nosen <3
Han är utställd en gång och fick då excellent, han ska ställas ut igen på stockholmsmässan :)
Telge´s Bling Bling Happy är också 3 år, kallas tequila och färgen heter Sobel/vit skulle jag säga, men hon är reggad som grå/vit för hon såg grå ut när hon var liten.
Tequila är också en glad och rolig tjej och när hon vill något så dansar hon, vill hon ha vatten så dansar hon vid vattenkranen och när hon är blöt rullar hon runt i handuken som en galning :)
åh vilka fina hundar du har :) Och vilka godingar till valpar :)
Caroline / Caarroa
Min blogg, välkommen å läs vidare om mig & min familj!
Tack :)
Ja dom är underbara!
Tack :)
Men vilka små sötsnuttar! 
ja visst är dom underbara :)
På lördag ska vi hämta hem våran lilla hund!! :) Så jag längtar !!
Caroline / Caarroa
Nu har våran Dino flyttat hem till oss ! Våran andra hund va hur snäll som helst, Dino ville leka direkt, och älskar våra två barn!
Märks att han är van med andra hundar & barn.
Så detta går jätte bra!! :)
Kan även berätta att han är superduktig, han har kissat inne en gång sen i Lördags!! :)
Caroline / Caarroa
är bara tvungen å visa en supersöt bild på min äldsta son å Dino. Super söta :)
Caroline / Caarroa
Här är 'Tjorven' på 5 månader :) Hon kommer från en familj i Tranemo som fick en tjuvparning.
Hon älskar allt som går att äta och mycket därtill. Men är inte lika förtjust (stav) i stora hundar eller människor (speciellt män och småbarn) då dom är väldigt läskiga men lite nyfiken är hon allt om dom inte är för på.
Dragkamp, jage och konster är väldigt kul. Även apport är otroligt kul men hon har inte fattat än att hon ska ge tillbaka den till mig.
Färgen är 'black n tan' med rött
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua
Namn: Mio
Ålder: 2 år och nästan 4 månader
Färg: Black and Tan m. vita tecken
Uppfödare: Hammarbäcken
Om Mio: Mio är en liten mysig herre som alltid ska vara "herren på täppan". Han lever för sina gosedjur och de personer han tycker om. När han vill bli gosad kryper han upp i famnen och lägger sig på rygg så man ska klia magen på honom.
En helt underbar individ, mitt liv!
Namn: Wawamamas Vilgot
Född: 2012
Färg: Röd med vita tecken
Man kan om man vill följa Vilgots framfart här i livet på hans egen sida på Facebook: http://www.facebook.com/chihuahuanVilgot#!/chihuahuanVilgot
Gå gärna in och gilla sidan, det skulle Vilgot uppskatta jättemycket! ;)
Minus
Chokladmerle
1 år och 5 månader gammal, på bilden endast ca 5-6 månader, nu har han blivit riktigt snygg med man och allt, han ser inte så tonårsaktig ut längre 😉
Han är uppfödd av privatperson i Skåne!
Minus är en härlig chihuahua med lynne som en riktig brukshund, han ÄLSKAR att arbeta, han klarar av precis allting. Viltspår, lydnad, agility, drag, you name it. Hade han fått bestämma hade vi tävlat i IPO, men nu får han inte det haha!
Han är stor (för stor), frisk och urstark! Han bästa kompisar är en siberian husky och en jämthund/coonhoundblandras, som han leker ganska vilt med emellanåt 😉
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Namn: Chica
Ålder: 3 år
Färg: Blue fawn med vita tecken (dock reggad som creme med vita tecken)
Uppfödare: Niqimi
Glad och smart kastrerad tik som njuter av livet, hon älskar att träna och gå kurser. Det bästa är att använda nosen som hon är riktigt bra på, vi spårar och söker kantareller t.ex. Lite osäker med okända hundar, men efter all träning så ser vi stora resultat.
Tycker om att vara ute i naturen, åka bil/båt, kasta boll/pinne, sola och bada.
Hon ger oss många skratt med sina tokryck och att hon är så pratglad (morrpratar). :)