shetlandsponnyn
HEj! här får du veta mer om shetlandsponnyn.😛 shetlandsponnyn är en av världens minsta hästraser och kommer ursprungligen från shetlandsöarna utanför skottland. Shetlandsponnyn är lättfödd och mycket sund ponny med ett lätthanterligt men något egensinnigt temperament. de passar utmärkt som barnponny och kan även köras av vuxna. shetlandsponnyn är mycket liten och blir aldrig över 107 cm i mankhöjd men i förhållande till sin storlek är shetlandsponnyn ett av världens starkaste hästdjur. en mindre variant som aldrig blir över 86 cm i mankhöjd kallas för minishetland. Hoppas vi ses mer här på iFokus hejdå😊
Jag tror att du har missuppfattat hur iFokus fungerar. :) Det finns alltså en mängd olika forum, för olika intressen. Det du skriver i nu handlar bara om chihuahua. Det finns till exempel shetlandsponny.ifokus.se som förmodligen passar bättre för ditt inlägg. De olika forumen hittar du i rullistan i den lilla rutan "Mina iFokus-sajter" till höger.
Hej!☺️jag vet, jag råka typ gå in på hund sida men skulle inte gå in på det! men tack för påminnelse