Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettfoder
Läst 1645 ggr
ChristineF
0

Tips på träningsgodis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick med smakpåse med detta godis med en beställning för någon månad sen och till min stora förvåning älskade Chica det. Utomhus när vi tränar (t.ex. hundmöten, gå fint, inkallning m.m..) så brukar det behövas smörgåspålägg för att vara värt besväret, hehe. Men detta funkar, lätt att dela och det funkar även för hennes känsliga mage, det är allergivänligt 95%kött 😃 Är inge reklam, bara nöjd över att slippa kladda!
Gillar även Lets bite och Planet pet godis med tonfisk.

Tänkte att vi kan fylla på med fler tips i denna tråden! 🙂

Swadika
0

Plananet Pet är mitt absoluta (plus vovvens) favorit, dock tycker jag det kladdar lite för mycket, man kan inte ha den i fickan. Hur är detta i konsistensen?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
0

Har du provat tonfiskgodiset de har? Det är ganska hårt, men går att dela lätt, kladdar inte. Enda är väl att det luktar en del, men man behöver ju inte ha finaste jackan eller så har man en belöningsväska.

Natures menu är ungefär som sånna där mjuka godis pinnar/sticks i konsistensen, torra men rätt mjuka. Påminner lite om ölkorv med hehe :P Funkar att ha i fickan för mig iaf.

Swadika
0

Ja jag tror det är tuna vi har, men jag tyckte det kladdade i fickan, men får kanske köpa en belöningsväska så slipper man tänka på det. 

Förr så hade vi något torrt godis, jag kommer inte i håg vad det var men det var hög kötthalt och det var verkligen torrt, men sedan slutade de sälja det. Men det godiset kunde man ha i fickan en längre tid utan att det kladdade.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

lejonhjärta
1

Planet Pet helt klart! Och ibland torkad blodpudding, lite kycklingkorv eller morot. Försöker hålla hans kost så spannmålsfri som möjligt och har inte hittat något annat godis i den enda djurbutik vi har här.

DeniceP
0

Jag använder mest korv, bacon och torkad blodpudding till mina 🙂

Har det i en liten plastpåse som jag har i jackfickan, så slipper jackfickan bli äcklig haha!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!