Lilla Rasmus
Hämtade i tisdags hem en liten kille på tio veckor. Var bara tänkt att jag skulle åka och titta på honom men han fick följa med hem då jag inte kunde slita mig, haha. Han är 75% Chihuahua (50% långhårig, 25% korthårig) och resten Papillon. Han är den minsta valp jag någonsin sett, och väger för tillfället 800 gram. Rasmus, eller Musse som han kallas hette Ulf ifrån början, men det ville jag inte kalla min vovve så numer heter han Rasmus men säger oftast Vovven till honom när jag ropar, haha :) Finns inte så jättemycket att berätta om honom just nu eftersom jag bara haft honom sedan i tisdags (12/3) men ska definitivt uppdatera här allt eftersom och även slänga in några bilder då och då :)
Nämen vad kul! Supersöt! Katten oxå🙂
Hoppas ni kommer trivas ihop 🌺
Men sluta vad söt! :) Han har den klassiska "valpsovar-stilen" ^^
Idag är jag lite nere. Vi skjutsade nämligen tillbaka Musse till uppfödaren då mina katter helt plötsligt började hacka jättemycket på honom. Gick inte att lämna honom med blicken en sekund ens utan att den ena katten var på honom och bet och klöste och tyckte det var så synd om lilla vovven att behöva vara med om det så tog beslutet att lämna tillbaka honom till uppfödaren så hon ska försöka sälja honom vidare. Nu när jag kommit hem och insett hur tomt det blivit så känns det rätt tungt, den där lilla krabaten fäste jag mig otroligt mycket vid på bara två veckor och jag kommer sakna honom massa. Min lilla skrutt :(