Tecknar på beställning
Jag tecknar människor och djur till dig på beställning!
Jag tecknar vanligtvis Ansikte med Vit, Färgad eller Genomskinlig bakgrund, vill du ha "extra" så blir det lite dyrare…
Halv- eller helkropp: +20~50:-
Detaljerad bakgrund: +50~100:-
50% i rabatt för varje extra figur i samma teckning!
Storlek: Vill du ha annan storlek än A4 så meddela mig när du beställer!
Digitalart: När jag är klar skickar jag teckningen i .jpg format till din mail.
Beställning: Skicka mig ett meddelande på facebook (Filippa Einsbohr), på Devianart eller till min mail: filippa89@live.se Inkludera foton och info på vad du vill att jag ska rita.
Betalning: Kontant eller till mitt Swedbank konto. Betala när jag är klar med din beställning.
OBS! Jag har rätt att avvisa en beställning om jag känner att jag inte klarar av eller inte vill göra den, ta det inte personligt :-)
Väntetid: Eftersom detta mest är en hobby och jag antingen jobbar eller pluggar, så är väntetiden alltifrån dagar till flera veckor, också beroende på hur lång kö jag har för tillfället!
(c) Upphovsrätt:
Jag behåller rätten att använda och visa upp din beställda teckning. Du får använda och visa upp din beställda teckning som du vill, sålänge du ger mig credit. Du får INTE kopiera eller tjäna pengar på något jag tecknat utan min tillåtelse, för det vill jag isåfall ha betalt/ersättning.
För mer exempel kolla min Facebook Filippa Einsbohr eller Deviantart www.filippa-e.deviantart.com
🌺