Tips på bädd
Jag behöver lite tips på valptåliga bäddar. Den ska gå att bita i utan att hela innehållet är spridd över hela lägenheten och enkelt gå att kasta in i tvättmaskin om en olycka skulle hända. Den behöver inte vara jättestor eftersom en valp är liten :)
Alla tips är välkomna :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag hade bädd från ÖB till Chica när hon var valp (bild nedan), en enkel mjuk som gick att tvätta i maskin (både dynan och hela bädden). Dock var den lite luddig, men fanns de som inte var också.
Annars finns ju snygga biabäddar i ministorlek, enkla att torka av och man kan lägga mysfiltar i som man tvättar vid behov.
Nu har hon en mysig iglo och en stor "finbädd" från djuraffärer.
Är det valp på G? 🙂
Förhoppningsvis är det valp på G, dock dröjer det några månader tills valparna föds och sen yttligare 8 veckor innan jag kan ta hem en :) Om det blir en hane i kullen så är han min.
Biabädd var smart, jag får försöka intala mig själv att det är värt att köpa en dyr för att slippa köpa många billiga :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Mysigt! :)
Ja, jag har ingen själv, men de är ju väldigt poppis och smarta :)
Jag köpte en biabädd till min valp, visst är den praktisk oså men han bet sönder hörnen på den på en gång.. Så nu ligger det vita tussar lite här och var ibland..
jag har en i plast med en kudde i, den hatar min valp! Så jag köpte en "sovpåse" ist, så han kunde krypa in i när han ville vara själv, Och jag lovar er, det är en favorit!! :)
Caroline / Caarroa
Min blogg, välkommen å läs vidare om mig & min familj!
Jag hade köpt någon enkel, billig korg tills valpen fått växa till sig lite. När valpis inte känner lika stort behov av att smaka på saker kan man ju köpa en lite finare och dyrare bädd😃
Måste bara hylla Biltema som hade en helt okej bädd, liknande en BIA-bädd. Verkade vara i bra kvalité också för att endast vara 189:-, den åker hem nästa gång jag åker till biltema, kunde tyvärr inte ta den när jag var där idag.
http://biltema.se/sv/Fritid/Husdjur-tillbehor/Hund/Hundbadd-47065/

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns