Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettot-off-topic
Läst 1451 ggr
animal_lover
1

Desperat..

Hej! Jag har älskat djur sen jag var 3 år. Min mormor hade en hund som senare blev sjuk och avled.

Varje dag kollar jag på nätet efter allergifria djur men såfort jag kommer på något djur så blir det alltid ett problem.. Min pappa är allergisk. Jag bor fortfarande hemma och kommer göra det ett tag till.

Vad för djur passar för; Allergisk pappa, inte så jättemycket tid (på dagarna eftersom jag har skola), fem familjemedlemmar och en femma i liljeholmen.

Snällasnälla kan någon kunnig person svara mig?

Tack!

ChristineF
0

Hej!
Förutom chihuahua (som inte är så allergivänlig även om det funkar för vissa!) så har jag tre leopardgeckos. Trevliga, lugna och söta ödlor som är en bra nybörjar-reptil. Bara man läser på lite innan, har ett terrarium med rätt inredning/temp och ger nyttig mat. Finns foton på mina på min sida. Kika in på leopardgecko i fokus och fråga, för denna sida är för hundrasen Chihuahua :)

Swadika
0

Jag hade två sköldpaddor, det är ett bra djur för allergiker och kräver lagom mycket aktivering. Jag släppte ut dem i rummet någon timme per dag så fick de gå runt medan man städade deras akvarium :) 

Jag flyttade även tråden till off-topic :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns