Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 1485 ggr
Swadika
0

Fyrverkerier

Vad tycker era hundar om fyverkerier? Och vad gör ni nu under nyår?

Min hund har aldrig reagerat på fyverkerierna de tidigare åren och han reagerar inte när det bara smäller 1 eller 2 gånger. Men när det blir lite mer så har han börjat att skälla lite. Förstår inte alls var detta kommer ifrån, förra året brydde han sig inte alls, om de typ inte sköt precis där vi bor men knappt då heller.

Men hur gör ni?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Förra året brydde hon sig inte alls, så jag hoppas det är samma den här gången. :) Det har ju småsmällt lite redan nu i helgen, men då har hon bara tittat och på sin höjd morrat lite.

PyzenMy
0

min hund bryr sig inte heller speciellt mycket men vi brukar alltid ha på musik , det täcker ju ändå lite av smällarna :)

juliahhl
0

Elliot bryr sig inte ett dugg :)

caarroa
0

Våran valp brydde sig ingenting, vart litebara när de vart jätte mkt, men de gick bra. han fick vara med ute å springa. 
När han brydde sig lite om smällarna så gjorde vi ingen stor sak utav de eftersom han då kan blir rädd.

Swadika
0

Gud vad skönt :)

Måste bara säga att Kasper brydde sig inte alls när klockan väl var 12, så det var skönt :D Han var väl bara tjurig och skällde åt de då :) eller något xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

MimmiLS
0

Ingen av mina 4 brydde sig ett knyst! :) Jättee skönt!

DeniceP
0

Min chihuahua reagerar inte alls, han rörde inte ens på öronen xD

Men min pudeltik är dock tokrädd för höga smällare, så vi stängde in oss i badrummet där hon fick knapra på kycklingvinge :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

IdaStranne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min vavva reagerar inte mer än att hon vill hålla koll på allt som låter och vad det är. 
Hon älskar när det smäller och njuter riktigt mycket av det :3
Hon krafsade på dörren och ville ut så jag släppte henne lös och hon satte sig fint på gräset och bara kollade och lyssnade. Jag blev riktigt chockad och riktigt stolt över min lilla skitunge <3

Tjorven, tik, 6 månader, Chihuahua/Japanese Chin

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua