Jag brukar köpa både online och i butik. Dt beror på vad jag kommer över :)
Hmmm, nej faktiskt inte. Dock gillar jag Huttra och Puppia mycket men det finns ju lite överallt :)
Jag köper både i butik och online, men oftast blir det billigare att köpa online. :)
På Tradera kan man fynda ordentligt, så det är absolut en favorit! Sen har jag köpt en del från Doggie, Poshpooches och PinkDog okså vilket alltid fugerat bra!
Foder, Halsband, Bäddar & tillbehör köper jag oftast i butik, och då en nära mig som det är bra priser i . Butik - Kapellet heter det , och ligger i Viskan (Västernorland).
Kläder o.s.v finns det mycket på tradera till superpriser , och både nya & begngnade.
Sen tänkte ja börja sy lite egna kläder nu & se hur det går :)
Sen finns det ju en hel del grupper på facebook också som säljer djurtillbehör.
Vi är stammisar på djurmagazinet som ligger 5 min här ifrån :) Har inte beställt något ännu, då jag är väligt osäker på storlekar och så eftersom hunden fortfarande växer. Skönt att kunna fråga kunnig personal om hjälp då :)
Hälsningar Vemsan
#10: Oj, hade för mig att jag svarade men tydligen inte XD Jag tycker dom har helt okej med saker. Väldigt mycket leksaker och ganska mycket olika koppel, selar och halsband :) Även deras kattavdelning har en hel del som passar på småhundar. De har även hurttas jackor och jag tror dom har lite andra märken på hundklädder också.
Hälsningar Vemsan
#13: Ja gör det :) Kan även rekommendera grizzly zoo som har väldigt mycket olika leksaker och godissorter :) De har även en webbshop
Hälsningar Vemsan
Ett litet råd: 
Jag har hittat en jätte bra butiken för just Chihuahua´or. Min fru har köpt lite kläder där till våran Tarzan
. Det var väldigt bra leverans tid och kändes bra. Såhär heter den!
mvy/Buster104
Tycker jag för jag är mycket nöjd med den sidan!
Hoppas du hittar nått som passar dig 
#10 Antar att du menar Katrineholm? Jag brukar handla där väldigt ofta eftersom att det är i princip den enda djuraffären här, dom har helt ok saker! Just nu finns det mycket vintertäcken, dom har ganska bra med leksaker och koppel, jag har inte riktigt fastnat för deras halsband men det är vad jag tycker i alla fall. :) Deras bäddar är inte så himla roliga heller, de har mest stora. Matskålar har dom också i mängder!
Köpte precis den här nu till min Chihuahua,, Bra att ha nu när det blir kallt…
http://chihuahuabutiken.shop.textalk.se/hundklader/tacken-jackor/theo-snow-overall-1.html

jag köpte en hundbädd på dollarstor igår för 30 kr. + en kudde för 30 kr. super billigt ! den är väl inte så lyxig, men den duger ! :)
Caroline / Caarroa
Min blogg, välkommen å läs vidare om mig & min familj!
ja, riktigt billigt, därför köpte jag den! men jag ska nog köpa en annan kudde, den där som fanns där va inte så bra tycker jag ! :P
Caroline / Caarroa
Min blogg, välkommen å läs vidare om mig & min familj!
Rekomenderar E-bay! Köpt massor av saker där, tröjor, täcken, koppel. finns hundsängar som finns i djuraffärerna för spottstyver :)
Lite exempel på sidor….sökt på chihuahua plus något ord till….
http://search.eim.ebay.se/Others/-1000-1/?kw=chihuahua+jacket&el=3&es=21&elc=-2
http://search.eim.ebay.se/Others/-1000-1/?es=21&elc=-2&kw=puppia&ect=