Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettaktiviteter
Läst 2518 ggr
Swadika
0

Chihuahua träff

Efter att ha läst "Var bor du" tråden här på Chihuahua så insåg iSawa att det är väldigt många som bor runt Norrköping och Katrineholm, och då dessa städer ligger rätt nära varandra tänkte vi att det skulle vara kul med en chihuahua träff.

Är någon intresserad utav detta? Och var tycker ni det skulle hålla till.

Jag kan tänka mig hålla i det, men då kan jag bara hålla det i Norrköping (för jag hittar ingen annanstans) men jag har ju ingen chihuahua än :) Men ni får gärna bestämma något.

Så de första frågorna är, När och Var? Och skulle det vara intressant?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

iSawa
0

Hej, jag är gärna med :) Om det blir i Katrineholm kan jag hålla idet. Det finns några ställen vi skulle kunna vara på. Kom med förslag på dag samt stad :)

Lynxkissen
0

Skulle vara kul, kan ta mig till Norrköping :)

iSawa
0

Vad kul :)

Milliey
0

Det skulle vara roligt :D

//Milliey
Medarbetare på Chihuahua

iSawa
0

Någon som har förslag på dag?

Swadika
0

Någon helg tycker jag iallafall, sen är frågan om man ska vara ute för det är inte så skönt på vintern

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

iSawa
0

Ja en helg tycker ja g blir perfekt. Ja inne skulle ju vara det optimala då kylan tränger på nu dock vet jag inte vart man skulle kunna vara då?

Milliey
0

Undrar om det finns några lokaler eller liknande som man får hyra. För hemma hos någon, jag vet inte men det är ju mycket revir och sådant :)

//Milliey
Medarbetare på Chihuahua

Swadika
0

Jag funderade också på det. Men undrar vad det finns för lokaler, för man kan ju inte hyra någon som kostar en massa pengar.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Puttar upp denna :) Ingen som harr tips på dagar eller något?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

liinnea
0

Låter jättekul! Om det blir i Katrineholm kan jag vara med och hålla i det. Problemet är ju bara lokal…

iSawa
0

Jag bor också i Katrineholm, vet inte någon bra lokal men man kan kika på det :)

Swadika
0

Jag har skapat en undersökning om i vilken stad träffen ska hållas

http://chihuahua.ifokus.se/discussions/508572bdd3b4fd21b9000d84-norrkoping-vs-katrineholm

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Alla som är intresserade utav träffen "måste" svara ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

silentorder
0

Jag bor i Linköping men skulle kunna tänka mig att komma om det är i Norrköping, hyfsat centralt.

Milliey
0

Har någon någon idé på datum?

//Milliey
Medarbetare på Chihuahua

liinnea
0

Hur blir det med chihuahuaträffen?? :)

Swadika
0

Jag vet inte, men jag tror vi tänkte om att ta det i vår istället, när man kan vara ute och så :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

liinnea
0

#18 Det låter toppen!