Valpar är födda :D
Fick idag ett litet meddelande att det har föds 3 små valpar, 1 hane och 2 honor. Det är långt ifrån säkert att jag kommer få bli fodervärd till någon utav vem, men jag håller tummarna nu. De är i alla fall sjukt söta, fick en liten bild på dem, men har inte än fått tillåtelse om jag får ladda upp bilden eller ej.
Är sjukt nervös nu, under de närmsta veckorna får jag alltså reda på om jag får en valp eller inte :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
är dom renrasiga?
Ååh vad roligt! Håller tummarna :D
Hälsningar Vemsan
Ooooh, superkul ju! Vi håller tummar och tassar här hemma! :D
Spännande! Får hoppas att dom 4 veckorna susar förbi fort fort! 
Hej! Ursäkta om jag lägger mig i men varför köper du inte en valp istället för att bli fodervärld
fast erfarenhet kan man få även om man äger hunden, det finns massor av kunnigt folk man kan lära sig av, sin uppfödare också om man hittar en bra sådan :)
Jo självklart, men jag vet att jag själv aldrig skulle avla på mina första hund, för jag har inte den erfarenheten och att då få vara med som fodervärd istället blir min erfarenhet.
(det har absolut ingenting med pengarna att göra som alla verkar tro. Jag har en massa pengar så det är inte det som gör att jag vill vara fodervärd, utan det är för att jag vill vara med om det här)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns