Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettchihuahua
Läst 1857 ggr
caarroa
0

kallt + valp

hejsan! Jag va och hälsade på min lilla plutt idag, som är 5 veckor. jag får alltså hem honom om ungefär 3 veckor. Hur ska jag våga gå ut med en sån liten i detta kalla väder ? :P

carib
0

va mysigt! då får du hem lilla plutten til jul, eller? köp ett hundtäcke så blir det varmt och skönt trots kylan. lycka till! Glad

meilin
0

Jag har haft 2 vintervalpar och det har gått jättebra. Dom tål mer än vad man tror… ;) Att köpa ett täcke kan kännas lite onödigt eftersom valpen snabbt kommer växa ur det, själv klippte jag till en tjock socka och använde som tröja. Helt perfekt och billigt!

Grattis till valplyckan förresten. Glöm inte att lägga in bilder när han kommit hem! Glad

Swadika
0

Racksockor kan man ta :D De är varma och billiga att köpa :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

tack för tipsen!
jag har tänkt på ett täcke, men har inte hittat något så litet ;P sen kmr vi ju bara gå ut å in när de är kallt !
Men ja, någon socka lär ju funka, eller en strumpa kanske ? ;)

Så då behöver jag itne vara rädd för kylan då! ;) 

Ja, vi får hem honom till jul, han är 8 veckor den 15 December, så ungefär där någonstans, kanske någon dag efter! :)

Jag träffade honom för två veckor sen också, och vad "stor" han blivit på så kort tid, nu hoppar han runt å vifftar på svansen, jätte gulligt :)

caarroa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser han ut nu, 5 veckor gammal! och blir bara sötare å sötare :)

Swadika
0

Men vilken liten sötnos :) <3

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

carib
0

så otroligt gullig!!! heter han nåt än eller är det plutten som gäller?

caarroa
0

Där han bor kallas han Bosse, Men vi kmr döpa om honom till Dino :)