Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 1634 ggr
Swadika
0

I bilen

Hur gör ni i bilen? Eller rättaresagt var har ni hunden, har ni den i en bur, i knät eller ja hur gör ni?

Jag tycker det är jätte svårt att hitta bra burar som går att fästa i baksätet som är små, helt okej i pris (alltså inte flera 1000-lappar) då jag väldigt sällan åker bil, för jag åker hellre kollektivt egentligen, men vill ändå inte riskera något de gångerna jag åker bil.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

jag har köpt en stålbur till våran blivande hund som ska få sitta i skuffen :) den kommer vi spänna fast, fick tips från djuraffären att det va mest säkert.
jag köpte en liten stålbur för 340 kr, billigt å jätte bra! :)

[Valtyr]
0

mina sitter i en bur, tror jag köpte den på granngården, finns både stora och små det är svart galler

caarroa
0

tips om du vill ha en billig stålbur, grand-prix.se , där köpte jag min :)

Swadika
0

Går de att ha i baksätet? :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

det tror jag absolut att de går, den minsta är ju liten :)

Swadika
0

Då ska jag kolla upp det :) Det är ju nu ett tag innan jag får min hund, men vill ha allt hemma :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

Jag förstår dig, jag köper också hem så jag har, Våran hund är bara 4,5 vecka nu, men jag är ändå klar med nästan allt så man är förberedd :)

Swadika
0

Haha vad bra xD Jag hämtar ut ett sista paket imorgon och då har jag allt jag behöver i flera månader till valpen xD Förutom mat då :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

Haha kanon! :D 
När får du hem din lilla då? Antar att det är en chihuahua ;) Har du någon bild ? :)

Swadika
0

Det är inte säkert än men antingen blir det i slutet av Januari, då sötnosarna föds när som helst. Eller så blir det till sommaren.

Jag ska nämligen bli fodervärd så det är uppfödaren som bestämmer vem jag får :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

caarroa
0

okej vad spännande :D