Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikett: allmänt
Läst 1781 ggr
Swadika
0

En tjejhund?

Jag har tänkt på detta rätt länge, och jag har aldrig sett en kille som äger en chihuahua, är det så att chihuahuan är en "tjejhund" eller har jag bara missat alla killar? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Inga tankar?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Hmm, jag har bog missat alla killar jag också… Glad Iaf om man bara räknar ensamma killar, utan sambo dvs… Obestämd

Swadika
0

Ja precis, de enda killarna man ser är sambos till tjejerna. Undrar om det finns några killar eller om Chihuahuan har stämpeln "tjejhund"

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Vemsan
2

Har sett skitmånga killar med chihuahuor här i uppsala, både på stan och här i området, sen om det är deras egna eller tjejens vet man ju aldrig x)

Hälsningar Vemsan

Swadika
0

Haha okeej :) Men då kanske det finns iallafall x) Har aldrig sett någon här i Norrköping iallafall

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

DeniceP
0

Haha, jag känner till två singelkillar (bägge två är tatuerade muskelknuttar) med små chihuahuor haha!

I övrigt så finns även min fästman, som blivit knasigt fäst vid rasen, han är lite besviken över att Minus blev så himla stor, så han säger "nästa ska vara mycket mindre!"

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Swadika
0

Haha då har jag nog missat alla killar :D Skönt att höra att det i alla fall finns några killar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Fiction]
0

Jag känner en singelkille som har en chihuahua.

BlackieSixx
0

Känner en kille , som bor själv som har 2 chihuahuor. :)

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Swadika
0

Haha vad bra :D då är det jag som missat killarna helt enkelt x)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Har då aldrig sett en kille med en chihuahua, dom flesta skulle nog skämmas lite… dom går nog hällre ut med en större hund eller kamphund

caarroa
0

Jag såg faktiskt en kille med en chihuahua här om dagen. Men kan ju vara möjligt att hans flickvän äger den (om han har någon såklart) :)

iJennie
0

Min vän, som är kille, vill ha en chihuahua:)

/Kram Jennifer

[Valtyr]
0

första gången jag träffade en chihuahua så var jag ute med några killkompisar, vi skulle ha lite picknick i en park och en av killarna var en rätt tuff kille, ingen sån man kan tänka sig har en liten chi. Men iaf han bar på en handväska och så plötsligt stack det upp ett huvud ur väskan :)