Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettchihuahua
Läst 1621 ggr
Swadika
0

Presentera dig själv

Nu har sajten varit igång här ett tag och vi har ganska många medlemmar på chihuahua, så jag tycker vi ska presentera oss och våra hundar :) Kanske en bild också? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt namn är Sandra, jag är 18 år och går tredje året på gymnasiet med inriktning media. Jag drömmer om att bli fotograf eller journalist. Förutom fotografering så älskar jag att skriva berättelser. Djur är en stor del utav mitt liv och jag skulle aldrig klara mig utan dem.

Jag har en Bischon Frisé/Lhasa apso blandis, Kasper som snart fyller 9 år. Vi tränar mest agility och lydnad. Men vi tränar också mycket i skogen, hoppar över stocker, balansövningar och så spårar vi lite. 

Jag kommer snart också förhoppningsvis få hem en liten Chihuahua valp. Det blir antagligen strax innan sommaren börjar om det går som jag vill.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Och så min hund <3

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

PiganX
0

Jag heter Felicia, är uppvuxen i Kiruna men bor i Stockholm nu och pluggar på distans. Älskar att finnas där för andra människor, och det som håller mig levande är djuren. Har alltid haft hundar, men i måndags hämtade jag även en chihuahua/papillon, 10 veckor gammal. Iva heter hon. Har även en till blandis, Leo heter han och är en treårig schäfer/labrador/rottis.

Bilden är på Iva. Glad

Swadika
0

Skrattande

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns