Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettsäljes-köpes-erbjudes-efterlyses
Läst 2682 ggr
[TrollKvinnan_66]
0

Köpes...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker hitta lite kläder till Thorkel, som fryser ute men det är inte lätt, han är både liten, lång, smal och kortbent!

Har ej hittat nått alls än så länge - allt är så stort…var på djuraffären och då var en Chihuahua ägare där med en kofta på sin hund, såg hur vi försökte prova allt (för stort) och då vi kom ut stod hon där ute och erbjöd sin kofta…den var ändå för liten för hennes "vavva" och hon hade flera kläder hemma (schysst)

Ni ser den på bilden…

Jag vet ej storlek - lappen borta men den ser väldigt liten ut en small eller xsmall kanske rent av…eller vad storlekarna heter för hund =)

Finns det kanske någon som har några coola kläder till salu, billigt?

Fick i present en dödskalle tröja i small men den är enorm, han drunknar i den…i fall någon annan vill byta, kanske? Tror den är typ 29cm ryggen eller nått sånt, kan mäta exakt sen…Den är bred runt om…Kanske det finns någon här i närheten av Västerbotten - Umeå?

//vänligen

[TrollKvinnan_66]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som vet nått eller har nått?

Slänger in en bild till på koftan han har och den han fick som är för stor fast den är en small (dödskallarna) Någon som kanske vill köpa den med dödskallar eller byta mot en modell mindre???

Swadika
0

Det finns många som tar specialbeställningar efter din hunds mått, vet dock inte hur priserna ligger på dem.

Hittade också denna när jag kollade på blocket häromdagen http://www.blocket.se/ostergotland/Hundklader_till_chihuahua_och_teacup_42405879.htm?ca=14&w=1 de säljer täcken i många storleker :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Vad har han för mått? ryggmått och bröstmått?

[TrollKvinnan_66]
0

Den tröjan han har på bilden är 25-26 från halsen till baken (början till slut) och den sitter som bra men skulle kunna vara lite längre (27-28) den är runt om som bredast ca. 28 cm och kan vara max 1 cm till…Han har väldigt korta tax ben - så inga långa ben alls…

Den länken du skickade #2 har jag sett och är i kontakt med hon som har kläderna, så jag hoppas det finns någon tröja för honom men letar ju även andra kläder och gärna lite tuffare =)

Vi har stilen Goth, så han behöver passa in *hehe* kommer få nithalsband sen också men gärna dödskallar, svart och coolt!

Om någon har nått att sälja alltså?