Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 1759 ggr
Swadika
0

Julklappar

Jag vet att det bara är Oktober men jag måste fråga iallafall, för jag är en sådan person som börjar köpa mina julklappar nu :)

Brukar ni köpa julklappar till era hundar, eller om det är första året med hund, ska du köpa? Vad brukar(/ska) ni ge till era hundar, är det godis, en leksak eller något klädersplagg? Vad brukar ni ge? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

iSawa
0

Jag brukar ge dem julklappar :) De brukar få godis, ben, leksaker mm :)

Swadika
0

#1 ska du ge i år också? :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Ja, min hund får självklart julklappar! Det brukar oftast vara något smaskigt ben, godis eller leksak. :)

Swadika
0

En följdfråga ^^

Brukar ni slå in dem så att hundarna får öppna dem själva?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Japp, dom är inslagna och ligger under granen tillsammans med alla andra klappar! Skrattande Har försökt få henne att öppna julklappen själv, men hittills har det inte gått så bra. Hon nosar på den men kommer inte längre än så. Antagligen förstår hon inte att det är hennes och att hon faktiskt FÅR riva och slita…haha! Får väl se hur det går i år….

Swadika
0

Haha naaw ^^ Man vill ju att de ska sita upp sina egna julklappar, men låta bli de andra x)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Vemsan
0

Kommer garanterat köpa några leksaker till jul! Casper älskar små gosedjur(typ kattleksaker), men dom håller inte speciellt länge.. :P

Hälsningar Vemsan

Swadika
0

Mysigt :D

Jag själv har också planerna på julklappar till min Kasper. Antagligen någon leksak eller godis (eller båda ^^)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Milliey
0

Jag kan aldrig låta bli att köpa saker åt mina tjejer, så de får massa julklappar. Förra året fick de kläder, leksaker och godis.

Mina tjejer brukar faktiskt öppna sina egna julklappar, mest för att jag gömmer ett godis som luktar i dem. Men de får bara öppna typ leksakerna själva. Kläderna öppnar jag. Min mamma och syster köper också en massa saker till tjejerna.

//Milliey
Medarbetare på Chihuahua

iSawa
0

#2 Självklart skall jag ge i år också :) Japp inslagna är det också så de får öppna själva :)