Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 4535 ggr
Swadika
0

Hundvagn

Är det någon utav er som har eller har haft en hundvagn? :)

Det är så att jag reser väldigt mycket, jag pendlar nästan varje vecka (lär bli lite mer sällan iofs efter sommaren men ändå) Så jag satt och pratade just om detta och då nämnde hon dessa hundvagnar. Jag har kollat in dem litegrann men alltid känts fel på något sätt. Men att hålla koll på hund, väskor, biljetter, alla saker till hunden och allt.

Så jag kollade upp dessa vagnar och hittade nu två som jag kanske kan tänka mig att ha när jag pendlar.

Nr 1 är denna den ser faktiskt helt okej ut, en jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha. Den är smart och går att ta bort ifrån själva "vagnen" och sedan sätta den bredvid mig på tåget tex :) Men den har typ inget utrymme under själva buren (som den nummer 2 har)

Nr 2 är denna som jag inte riktigt tycker om utseendet på men den verkar också mer praktiskt eftersom det finns mer packutrymme under, vilket är bra när man pendlar. Den är mycket större plats för hunden, plus att den ser säkrare ut med hjulen.

Aja jag får väl helt enkelt se hur det blir :) Men ja som sagt som jag frågade ibörjan, är det någon som har en hundvagn? eller använt en, vad för sort har ni haft?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Putt putt ^^ Ingen som har någon erfarenhet? :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

iSawa
0

Jag vet att det finns en på chiforum.se som säljer sådana kontakta henne så får du nog hjälp :)

Swadika
0

Jag får göra det ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Milliey
0

Jag lånade en hundvagn av en kompis när Sanna var valp. Jag precis som du reste väldigt mycket under den tiden och det var väldigt praktiskt att slippa tänka på allt. Och eftersom hon var valp orkade hon inte gå lika mycket och det var perfekt att ha henne sovande i den.

Lånade den dock bara ett år, och nu saknar jag den faktiskt och har funderat på att köpa en ny som tjejerna kan sitta i när vi reser och så :)

//Milliey
Medarbetare på Chihuahua