Favoritgodis?
Är lite nyfiken på vad era små krabater har för favoritgodis. Så vad använder ni er utav? :)
Här är det leversnittar som är populärast! Där efter planet pets alla olika godissorter. Dock brukar jag behöva använda torrfoder vid inlärning av tricks för att lillskiten inte ska bli allt för distraherad.
Hälsningar Vemsan
Min tjockis älskar allt godis ^^ Men det blir mest ifrån planet pet för jag är för lat för att torka egen, och är väldigt nöjd med planet pet (: Brukar dela dem i småååå bitar när vi tränar, annars blir min hund alldeles för distraherad. Han äter knappt sitt torrfoder, så att belöna med det ser han som en plåga ;)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag kan belöna med vad som helst eftersom min tjej är matgalen.. xD Men jag använder mig mest av Planet pet. :)
Jag ger lite olika, jag köper olika men en favorit är hemmagjort godig. Jag tärnar upp blodpuddingen i små små tärningar, lägger tärningarna på ett bakplåtspapper på en plåt och låter de stå i ugnen på 150 grader till jag tycker de har lagom konsistens =)
Tjejerna tycker mest om torkad blodpudding. Min farmor brukar göra egen blodpudding och då har hon inte lök i den (för att mina tjejer ska kunna äta) Och varje gång hon kommer hit, eller jag till henne så får jag alltid en påse med torkad blodpudding :)
Men jag brukar växla det med typ korv, köttbullar eller planet pet godiset :)
//Milliey
Medarbetare på Chihuahua

Mina kräsenfisar äter gärna frolic. Torkad kycklinglever var inte populärt alls så det åt katten upp. Ska prova med blodpudding