Vad för foder?
Vad andvänder ni för foder till era hundar? Vilket märke?
Jag själv andvänder Eukanuba och Royal Canin :)
Just nu äter min hua Doggy, men ska snart köpa nytt. Har hört att det finns ett foder som heter Chihuahua - som är anpassat för just rasen? Tänkte prova det då jag hört det skall vara bra. Annars blir det Eukanuba, Royal eller Robur då jag anser att det är de mest pålitliga märkena!
Mina hundar (1 dv pudel och en chihuahua) äter Vom og Hundemat färskfoder, kommer aldrig prova något annat ^^
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
voh äter min chi + 2 shelties :)
Mina äter Royal canin's Chihuahua junior foder
Min äter Eukanuba :)
Min äter Taste of the wild, det bästa jag har testat på min kräsna kille :)
Mina käkar RC just nu, men ska försöka fasa över dom på ett annat foder så snart som möjligt.
Vom og Hundemat äter mina tre.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Min äter royal canins chihuahua foder. Hade eukanubas foder i dryga tre månader men bytte tillbaka till RC då min älskling helt plötsligt fick problem med analkörtlarna. Om det var eukanuba fodret som var boven lär visa sig.

Vår chi äter blötmat, för det mesta ihop med katterna
Sen får hon lite knaprisar vid sidan om som träningsgodis.
Varierar lite för att de inte bara ska få i sig precis samma sak hela tiden. Men senaste tiden har det varit Brit Care, Standardt och Acana samt lite Vom og hundmat på det!
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Mio åt först Royal Canin, men han tyckte inte riktigt om det, så nu äter han Eukanuba och det tycker han om och funkar kanon. :)
Mina äter Olivers Light foder :)
http://minihingstar.n.nu