Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettchihuahua
Läst 2145 ggr
Swadika
0

Le Chien?

Någon som handlat där? :) Hittade den när jag letade efter ett koppel och hittade ett otroligt fint där. Då sidan är gjord för chihuahua (och andra småhundar) så frågar jag här ^^

Om ni handlat där, vad tycker ni om kvalitén? det är ju ändå rätt billigt och hur är servicen?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

DeniceP
0

Har aldrig handlat där, men jag ÄLSKAR att de har en merlechihuahua som "modell" till många produkter Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Swadika
0

Haha jaa bilderna är hur gulliga som helst ^^

Får hoppas någon handlat där :D Har hittat ett helt gäng med söta saker nu när jag gått igenom sidan :) Men vill inte handla där om tex kvalitén inte är så bra :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Jag har själv inte handlat där, men känner några som gjort det och dom har iaf varit nöjda. Glad

Vill du dregla över ännu mer saker så besök Doggie och PoshPooches Flört …om du inte redan gjort det såklart!

Swadika
1

Haha har bara varit inne som hastigast på deras sidor :) Men haha får kolla in det också ;) jag kommer vara fattig när min bebis kommer hem ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
1

Jag vet hur det är! Jag har 13 halsband till min tjej, husse förstår inte alls varför man inte bara kan ha ETT halsband..Oskyldig

Swadika
0

Hahaha ^^ Förstår dig heelt och hållet. Självklart behöver man fler halsband. ett snyggt, ett lagom, en till skogen, ett extra, ett till som är snyggt, ett extra ifall extra halsbandet skulle gå sönder ;) Osv osv ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

meilin
0

Precis! Och sen måste man ju ha olika färger på dom också…Cool

Swadika
0

Ja det är klart :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

KråkeBen
0

Jag har beställt kläder på Le Chien till min kines Glad gjorde det för ett bra tag sedan, en och en halv vecka eller något, men har fortfarande inte fått hem sakerna Rynkar på näsan förhoppningsvis kommer det i orgon, men tycker att det tar lite lång tid ändå..  betalar med postförskott, så förlorar egentligen inget om varorna inte skulle komma, men det hade såklart varit väldigt tråkigt Rynkar på näsan

Swadika
0

Okeej :) Får hoppas kläderna kommer snart. Det är ju fortfarande lite semestertider så det kan ju också fördröja, men konstigt att du inte fått dem än :C

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns