Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikettallmänt
Läst 1190 ggr
Cam88
2

Åska

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag åskar det jätte mycket nere i södra Skåne, jag personligen hatar åskan, tycker det är väldigt läskigt så jag är glad att jag sitter inomhus :) Molly däremot ligger gärna och tittar ut medan det öser ner och mullrar , tänker nog som jag gör tur vi är inomhus :) Här är en bild på Molly när hon tittar på åskan :) Hur reagerar era på åskan?

Medarbetare på Chihuahua

Cam88
0

Hmm jag vet inte varför bilden hamnade på sidan men det är väl min iPad som spökar :)

Medarbetare på Chihuahua

SaraU
0

Personligen älskar jag åska, men jag har förståelse varför vissa tycker den är otäck. Tycker det är super mysigt med åska och regn :)

the esthetic grown up is the child who survived

ChristineF
1

Härligt att hon är trygg! Chica kan bli lite skakis ibland, men inte alltid. Signe verkar jag inte, hon har inte varit ljudrädd tidigare så hoppas hon behåller det :-) Själv tycker jag det bara är mysigt så länge ovädret inte är rakt över huset.

meilin
1

Ninja bryr sig inte alls om åskan. :)

sophiemadeleine
0

Dior bryr sig inte heller, i Lördags både blixtrade och åskande det en hel del här i Ljusdal, vi hade lite av en tromb här! Vi satt ute på altanen tills dess att regnet stänkte åt alla håll och gjorde det mer eller mindre omöjligt :P

Medarbetare på Chihuahua

Hogwarts
0

Sheldon bryr sig inte sålänge vi är inomhus.