Åska
Idag åskar det jätte mycket nere i södra Skåne, jag personligen hatar åskan, tycker det är väldigt läskigt så jag är glad att jag sitter inomhus :) Molly däremot ligger gärna och tittar ut medan det öser ner och mullrar , tänker nog som jag gör tur vi är inomhus :) Här är en bild på Molly när hon tittar på åskan :) Hur reagerar era på åskan?
Medarbetare på Chihuahua
Hmm jag vet inte varför bilden hamnade på sidan men det är väl min iPad som spökar :)
Medarbetare på Chihuahua
Personligen älskar jag åska, men jag har förståelse varför vissa tycker den är otäck. Tycker det är super mysigt med åska och regn :)
the esthetic grown up is the child who survived
Härligt att hon är trygg! Chica kan bli lite skakis ibland, men inte alltid. Signe verkar jag inte, hon har inte varit ljudrädd tidigare så hoppas hon behåller det :-) Själv tycker jag det bara är mysigt så länge ovädret inte är rakt över huset.
Ninja bryr sig inte alls om åskan. :)
Dior bryr sig inte heller, i Lördags både blixtrade och åskande det en hel del här i Ljusdal, vi hade lite av en tromb här! Vi satt ute på altanen tills dess att regnet stänkte åt alla håll och gjorde det mer eller mindre omöjligt :P
Medarbetare på Chihuahua
Sheldon bryr sig inte sålänge vi är inomhus.