Chihuahua vs Föremål
Visa hur stora/små era vavvor är!
Lägg upp bilder där eran vavva står eller sitter bredvid ett vardagsföremål, tex en mugg eller en colaburk - så vi andra kan få en uppfattning om deras storleks skillnader 😃
Det verkar ju skilja en hel del mellan vavvorna här på sajten!
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Saffran har du skaffat dig en chihuahua?
#1 nope, men kunde nog tänka mig en inom ett par år kanske ^^
Får nöja mig med att kolla på andras så länge =P
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Naaw söta Dior, lagom att doppa henne i teet för perfekt sötning ^^
åh, men visst är han :D så himla snäll, glad och försynt också, lille vavvaskrutten 💗 :) nu hoppas vi på lite fler bilder :D
Medarbetare på Chihuahua
#5 ledsen, trodde det var en hon 😊
HAN är super gullig ^^
Ja, vi hoppas att se fler bilder gott folk! =)
Duktiga Chica ^^
#9 Så söt - så LITEN ^^
Ja hon är inte stor min lilla Isa, 1,2kg socker ;)

#11 Hur gamma är hon? 🙂
#3 #7 #9
Åh så fina och söta dom e 😍
Å va gulliga!!!!!
#3 Näääe, men gud så översöt, teacupsize OCH långhårig! som en chivalp ju :')😍 Min Dolly väger hela 3,4 kg.. 😅 :p