Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etikett: allmänt
Läst 1572 ggr
Lejonhjarta
0

Vart köper ni täcken/kläder?

Ja, vart köper ni täcken å kläder bra och billigt? Dom flesta kläder å täcken har jag köpt begagnat här inne el av kompisar men nu har mamma också skaffat vavva och jag lovade inskaffa bla ett regntäcke till hennes hund.

Vart skall ja leta bäst? Hon har provat ett Hurtta i storlek 24 men d var i kortaste laget…

Saffran0Spice
2

Tradera, miniinthebox.com och loppisar - men 99% syr jag och tillverkar själv =)

Annars brukar grizzlyzoo, petsintown och hööks ha bra kläder

Swadika
1

Jag har mest handlat (kläder till hundarna) på LeChien och begagnat(typ tradera/blocket) :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

sophiemadeleine
2

Kan tipsa om att Devinedog har 40% rea på Hurtta, det svarta värmetäcket finns t.ex tillgängligt i storlekar 27 och 30, det kanske skulle funka om stl 24 var för kort? :) Det kostar endast 299:- :) Regntäcket var der tyvär inte rea på, men det fanns i samma storlekar som ovan och kostar 319:- :) Stickade tröjor köper jag privat av en jätteduktig tjej som heter Marie :) Hennes tröjor är väldigt söta och finns i många storlekar och har superbra passform. :)

Medarbetare på Chihuahua

meilin
2

Finns billiga täcken från Hurtta på grizzlyzoo nu också!

Lejonhjarta
0

Det 24 cm Hurtta som mamma köpte först kostade nästan 600kr vilket är för dyrt att köpa tycker jag. Hon är 80 år m taskig pension så jag lovade kolla andra ställe åt henne…

ChristineF
1

Tyvärr så får man ofta vad man betalar för, finns täcken på tex rusta men skit enligt mig. Hurtta har vi, strl 27 är perfekt på min tik. Finns grupper på Facebook där det säljs begagnade täcken, sök på Chihuahua tillbehör så borde det komma upp :-) säljs lite ibland här också så håll koll. Kolla webbshopar för de brukar rea ut fjolårets färger på hurtta

AnnaKarin
0

De fleecefodrade regntäckena på Rusta fungerar alldeles utmärkt, har haft våra i flera år.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

ChristineF
0

#7 Jag köpte ett och det satt jättekonstigt, lågt i bröstet, kändes felsytt nästan och värmde/täckte inte lika bra som hurtta. Men kanske finns olika varianter?