Annons:
Etikettsäljes-köpes-erbjudes-efterlyses
Läst 3185 ggr
[Milicious]
5/5/14, 10:25 AM

Blue and tan

Hej! Jag är ny på detta med vavvor men har haft phalène sedan -99 och givetvis andra raser innan dess. Ställt ut, tävlat agility och lydnad. Är intresserad av att bli fodervärd. Min vän är uppfödare av chihuahua och sa att hitta en chihuahua som du är intresserad av (eller phalène) så köper jag den åt dig. Heeey!! :0))) Så nu undrar jag om någon här vet uppfödare både inom och utom Sverige med snygga, friska chihuahuas för utställning och avel samt sällskap. Blue and tan. Helst lh men även kh. Gärna vikt runt 2kg.. Ej mot det större hållet. Blue and tan, blue fawn, chocolate/brun and tan, blue är intressanta färger. Den förstnämnda är mest intressant. Med vänlig hälsning, Charlotte

Annons:
Mysisa
5/6/14, 9:34 AM
#1

Finns en hane på blocket nu, lila och tan, långhårig patella 0/0 korrekt saxbett. Hur mycket han väger står inte o står inget reg nr heller så hur stammen ser ut går inte att kolla utan att ta kontakt med ägaren. Ska tydligen vara lämplig till både avel och utställning iaf.

minavitas.wix.com/kennel

[Milicious]
5/12/14, 8:50 AM
#2

Tack 🙂

Annizen
5/16/14, 4:27 PM
#3

Jag föder upp Chihuahua, både Blå & Choklad

http://chisamazing.hemsida24.se

Cam88
5/22/14, 9:31 AM
#4

#3 Åhh vilka underbara chi, så vacker färg, blev lite förälskad hihi ;) Blir väldigt sugen på att skaffa en till…

Medarbetare på Chihuahua

Annizen
6/10/14, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 Tack :)

Har en Blå tik på 3v som kommer bli till salu :)

Upp till toppen
Annons: