tips på hund raser?
hej jag skulle villa ha tips om små hund raser som kan va med större hundar och klarar av att bo i varmare klimat och klarar av att va ensam i bland när jag går i skola 🙂
Chihuahuan klarar allt det Du skriver om men man får ju använda sitt sunda förnuft. Stora hundar kan skada små hundar utan att mena det när de leker. Är det varmt måste hunden ha tillgång till vatten och bra ventilation. En vuxen hund kan klara sig upp mot 6 timmar utan att rastas när du är i skolan men det bästa är ju om nån kan rasta den en gång under tiden du är borta.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
chihuahua läste jag lite om i går och de värkar väldigt glada och trevliga om man upfostrar de bra aa de kan de men får hålla koll när de leker också och tänkte skaffa inan jag börjar i skolan för jag har hemastudier just nu mamma och hennes kille jobbar inte hella tin och inte samtidigt oftast så dom kan gå ut med den när jag är i skolan🙂 har du en chihuahua så fal skulle de va kul om du kunne skriva lite hur du har upleft utav din vovve och skulle gärna se en billd skulle va kul 😃