Snygga tröjor 💗
Hejsan! Jag måste bara tipsa alla här om en tjej på Facebook som är super duktig på att sy 😊 jag blev super nöjd och perfekt o få den sydd i vovvens storlek 😉 hon heter mhe design och finns då på Facebook, hon gör många olika färger! Stort plus dessutom, hon är inte så dyr! Så här fin blev min lilla vovve 💗
Medarbetare på Chihuahua
Men du! Vilken VACKER chihuahua! 😘
Min mormor har en långhårig chihuahua, och förr försökte jag sätta på honom både tröjor och täcken. Han blir väldigt arg, och ser himla skamsen ut i kläder; vägrar gå eller göra sina behov ens.
Jag är ingen stor beundrare av att ha kläder på hundar, men vissa fryser mer än andra. Det är ju kallt under en stor del av året här. 😇
Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone. 
Growing old is inevitable, growing up is optional.
#1 Tack så mycket ☺️ Jag är inte heller så förtjust i kläder, men min lilla Molly fryser jätte mycket, det räcker att graderna är 10 plus! Men glad att de finns så slipper dem små liven frysa 💗
Medarbetare på Chihuahua