Tatueringar?
Tänkte höra om det var några fler här som gjort någon tatuering för att "hedra" sin lilla vovve (eller annat djur). Denna var min fjärde tatuering, tre av de andra gjorde jag till minne av människor jag förlorat. Gjorde den femte i augusti (man blir beroende:P).
Jag gjorde denna i mars i år, ett E för min lilla Elliot :) Han betyder så otroligt mycket för mig, och kom som en räddning när jag mådde dåligt. Han är min andra hälft, min bästa vän, ljuset i mörkret, liv i livet.. Ja, ni fattar ^^
Mysigt ^^
Jag har en tatuering planerad, och ska boka tid i slutet av denna månad. Jag kommer tatuera in min hunds tassavtryck. För precis som du skrev om elliott så är Kasper min räddning, han fannss och finns alltid här när jag behöver honom som mest. Varje gång jag mådde dåligt så var det han som fick mig att må bra igen.
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Åh, det blir nog bra! Vart ska du ha den nånstans? Jag funderar också på att göra Elliots tassavtryck i framtiden :)
Ja, djur gör livet mycket bättre!
Jag har en som jag planerar att göra när jag har råd. Men den får vara lite hemlig till dess…
#3 Jag har en på handleden, gjorde ganska ont, som att huden slits upp :P Men har hört andra säga att det inte gjorde ont alls. Den bakom örat kändes knappt alls. Har en på foten, och den gjorde förj'drans ont :P Men ja, vill man vara fin får man lida pin ^^
#4 Härligt! :)
Puttar upp denna nu när jag har beställt tatueringstid. Huaaa…
Det blir precis som jag skrev i #1 ett tassavtryck utav Kaspers tass, men funderar på att försöka få in något som hedrar Theo också, antingen hans tass eller något annat. Jag får fundera på det, om det blir något med Theo's tass så sker det samtidigt annars så får jag boka tid igen :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Har också funderat på att tatuera in något som hedrar min hund, hon betyder så mycket för mig o vill alltid kunna bära henne med mig :)) har 2 st tatueringar innan, tycker de gör sjukt ont så det är lite därför ja drar mig för de, men så fort ja bestämt mig för design så blir de en Molly tatuering :)
Medarbetare på Chihuahua
Vad snyggt med tassar hörni! Jag har ju tatueringar redan men det har jag aldrig tänkt på att man kan ha sin hunds tassavtryck som tatuering! Smart och coolt!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
#12 Men vad fränt att du gjort det som dom är och inte så cartoonaktiga. Blev väldigt mycket liv i dem när de är lite "smutssuddiga" precis som din katt gått i lera och sen trampat på dig. 👍
Omnia mea mecum porto

Har en siames och som ryggrad på katten står mitt uppfödarnamn. Den har jag på ena axeln.
Skall ta mina katters tassavtryck och ha dom promenerandes på mig bara ja hittar lite pengar…😉
Har min chihuahuas stamtavlenamn, alltså Absolut Perfekt på skulderbladet :) Sen hennes födelsedatum under :)
. Så avundsjuk på alla som vågat tatuera sig.