Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etiketttillbehör
Läst 12763 ggr
Swadika
0

Hundtrappa

Är det någon här som har hundtrappor hemma? Funderar på att köpa en och ha till min säng som är ganska hög men tycker de är lite dyra, vet inte om jag riktigt vill betala 800-1000:- för den och inte veta om de fungerar på Theo. Var har ni köpt era och hur mycket kostade de? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

DeniceP
0

Jag behöver ingen, Minus hoppar utan svårigheter upp och ner från köksbordet till och med, så en säng är inga problem ;)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

VildaVittra
1

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Swadika
0

#1 Theo klarar att hoppa upp för det mesta, haha just köksbordet har han inte testat än i alla fall, haha som tur är. Men just min säng är riktigt hög, mycket högre än en normal säng och han klarar oftast att hoppa upp i den. Men ibland så kan han misslyckas och vet inte hur bra det "fallet" blir för kroppen för han skulle så lätt kunna bryta något om han hamnar fel när han ramlar, så vill ta det säkra före det osäkra helt enkelt.

#2 kan faktiskt fungera, att jag inte tänkte på det :P Måste bara försöka hitta någon att åka med, ikea finns tyvärr inte i min stad och det blir rätt dyrt att åka dit med tåg :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

VildaVittra
0

#3 Här är ytterligare en: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10241462/

Du vet att man kan köpa online och få den hemskickad för 50-95 kronor i porto?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

majmini
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Zooplus har en fin hundtrappa. Specialpris dessutom! 279 kr.

Swadika
0

#4 Jo det vet jag, haha men vill gärna se de irl innan :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns