Chihuahua iFokus

Chihuahua

Etiketttillbehör
Läst 2353 ggr
Swadika
1

Regnkläder

Har ni någon regnjacka/täcke/liknande till era vavvor? Vad har ni för märke/köpte det och vilken storlek? 

Jag var och testade ett Hurtta på arken idag, men tyckte inte riktigt de satt bra på Theo, men idag hade han som verkligen behövt det när det regnade så mycket, så nu letar jag vidare men vill ha lite tips :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Anders1984
1

Jag har en sån här till min lille kille :)

http://smalltowndogdiary.blogspot.se/2011/11/nya-prylar.html

den är verkligen supersmidig! när han var mindre satt den inge bra så jag köpte ingen. Men vid 8 mån var han stor nog att ha den. Han väger 2,5 kilo, är ganska lång i kroppen (längre än de flesta andra chihuahua man stöter på) och rätt smal. Den slutar ganske långt ner på ryggen eftersom han är såpass lång.

Han har en exakt identisk på vintern, fast då den fodrade modellen.

Han verkligen ÄLSKAR dom!

Kan kanske slänga upp en bild när han har den på sig om du vill? :)

Anders1984
0

Jag har en sån här till min lille kille :)

http://smalltowndogdiary.blogspot.se/2011/11/nya-prylar.html

den är verkligen supersmidig! när han var mindre satt den inge bra så jag köpte ingen. Men vid 8 mån var han stor nog att ha den. Han väger 2,5 kilo, är ganska lång i kroppen (längre än de flesta andra chihuahua man stöter på) och rätt smal. Den slutar ganske långt ner på ryggen eftersom han är såpass lång.

Han har en exakt identisk på vintern, fast då den fodrade modellen.

Han verkligen ÄLSKAR dom!

Kan kanske slänga upp en bild när han har den på sig om du vill? :)

Swadika
0

Det var en sådan jag testade till min 6 månaders, men då han behöver den nu haha så måste jag hitta en som passar honom nu, så kanske det blir en sådan till våren.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

ChristineF
1

Har också hurtta regntäcke om det regnar mycket och vi ska gå långis (annars utan), funderar på att köpa en hurtta regnoverall för Chica går gärna i vattenpölar och i lera så hon blir riktigt lortig, man måste gnugga med schampo och det vill man ju helst inte göra efter varje blöt promenad. De finns i flera små storlekar, dock skulle de bytas ut hörde jag så jag väntar på den nya modellen :)