Vavvor lättlärda?
Min lille prins är SUPer duktig med att lära sig trix m.m han kunde rulla runt på 2 dagar och samma med vacker tass, sitt och ligg kunde han hyffsat innan men sitter som en smäck nu. Och nu kan jag även be om "tassen" utan ha nått godis elr så grymt duktig bara en vecka har gott sen han lärde sig detta sitt vacker börjar med sitta på komando nu :) Är era små lika lätt lärda? DOCK har jag fort problem utomhus med kopplet och möte med andra hundar :( jobbar på det men ska gå en kurs i vardagslydnad och hoppas de blir bättre
Har gått så smått fram med Molly :) har lärt henne att dansa runt i ring på bakbenen :) har dock lite svårt när ja möter folk ute på stan, hon blir så rädd och drar snabbt därifrån men jobbar på de :)
Ja allt annat får jag ta när vi går vardagslydnad :)

Jag upplever vavvor som extremt lättlärda!
Min 1,5 åriga Oliver lär sig först ett nytt trick på bara någon timme (och en näve godis ) ;) Har lärt honom, sitt, plats, ligg (på sidan) rulla runt, tass, dansa, kryp!
Dock är det där med att inte lyssna när han är lös ett återkommande problem…
Ja utomhus är så svårt så jag tror de får va en kurs till sånt för min del iaf
Ja väldigt, både när det gäller tricks, vardagslydnad och nosaktivering :) Hade också lite problem vid hundmöten, gick hundmöteskurs och lärde oss skvallerträning vilket hjälpt oss mycket :)