Annons:
Etikettchihuahua
Läst 1080 ggr
ChristineF
10/1/18, 9:36 AM

Favoritårstid?

Vilken årstid tycker era chihuahuor är allra bäst? Berätta gärna varför och lägg upp en passande bild! 😍

Annons:
ChristineF
10/1/18, 10:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Chica och Signe verkar se glädje i alla årstider på olika sätt; sola, bada, leta svamp, hoppa i snö m.m… MEN om de fick välja skulle de nog välja vår eller höst när det är lagom varmt, inga kläder behövs och det går att ligga i solen och promenera utan att bli för varm. Svårt att välja vilken av dessa, men jag valde vår för de alltid blir så glada när vi börjar öppna altandörren så de kan ligga ute och njuta i solen och när allt grus försvinner från gatorna. Så senvår/försommar är nog favoriten! 🙂

Skogsvittra
10/2/18, 12:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vincent gillar garanterat sommaren mest. Han är en soldyrkare och låg ute och solade även när det var som varmast i somras!!! Dum i huvudet säger jag även om han har tillräckligt med vett för att faktiskt komma in eller flytta sig till skuggan när han börjar bli för varm  😂


Chinesecrestedlover
10/3/18, 5:05 PM
#3

Med tanke på att mina två är blandisar och nakna så…gillar de (precis som jag) definitivt sommaren bäst 😃

Sookie (Chihuahua/Chinese Crested/Schipperke) står och Ianto (Chihuahua/Chinese Crested) ligger och solar…min uteplats lämnade en del övrigt att önska i torkan, haha

Lena129
10/6/18, 8:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Sommar sommar sommar! - säger Darina som faktiskt tyckte det var ok med fleecetröja häromdan när det var extra kallt. Olle vet inte så mycket än, men blött väder gillar han inte hälsar han…

//

Lena

Upp till toppen
Annons: