Annons:
Etikettallmänt
Läst 610 ggr
Skogsvittra
2018-09-21 16:47

Vad kan ni lära er av era chis?

Tänk dig att du pratar med din lilla vavva och den ger dig en livslektion. Vad skulle den säga? 

Jag designar ett par pins inspirerade av min egen chi och som jag vill producera och sälja, och behöver lite inspiration till en tredje. Fokuserar på positivitet, så hitills har jag två med texen "Take shits, not shit" och "kindness & courage" 🙂


Annons:
ChristineF
2018-09-22 13:35
#1

Kul idé! Calm and patience, att vara lugn och ha tålamod kanske? Även att leva i nuet: live in the moment. :) sen skulle de nog säga annat mindre bra också haha 😂

ChristineF
2018-09-22 13:36
#2

Viktigaste av allt från mina tjejer skulle nog vara nåt i stil med att det alltid är läge för mat, godis och rygg/magkli 😂

Skogsvittra
2018-09-22 15:49
#3

HAHA tror min håller med 😂han har börjat med att lägga sig ner på sidan eller rygg och ba "klia mig" när jag säger "ska vi gå upp?". Tidigare har han liksom satt sig vid kanten av sängen och väntat på att jag ska lyfta ner honom. Nu ba… klia mig. 

Men det var bra idéer!! Kommer man på fler är det bara att kasta ur sig, jag har för kul med att komma på designer 🥳


Lena129
2018-09-22 19:19
#4

Min tik skulle nog säga något om lojalitet…obrottslig…och att den inte bara ska gå en utan två-vägs… Och åt andra hållet innebär det mat , värme och att bli klappad…

//

Lena

Upp till toppen
Annons: