Annons:
Etikettchihuahua-ifokus
Läst 1127 ggr
Emelie frostemo
8/6/18, 9:15 AM

Söker chiuauha/chiuauhablsndis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag heter Emelie och är 35 år och bor i Stockholm Lidingö. Jag söker med ljus och lyckta efter min dröm chiuauha att få adoptera. Jag är mycket hundvan jobbar deltid som tränare i lydnad ich är uppvuxen i en kennel familj och har haft hund sedan jag var 7 år. Hunden jag söker ska ha ett stabilt psyke och inte vara agresiv kunna gå i hopp med andra chiuauhor då jag har 2 underbara älsklingar den en hane på 1'9 och en tik på 6 månader. Och vi söker nu vår sista familjemedlem att ge ett föralltid hem fullt sv kärlek och omsorg. Och förgylla våra liv. Vad det gäller kön är jag öppen för både hanar och tikar. Er sötnos ska gärna vara mellan 8 v- 1,5 år och gärna långhårig men i get krav alla får höra av sig priset jag hade tänkt mig för adoptionen är 3500. Kr. Så ser ni detta och är i behov av att hitta ett nytt förevigt hem fyllt av kärlek och omsorg som gör allt för sina hundar och lömnar dom aldrig ensamma så tveka inte att höra av er till mig. skicka gärna bild och berätta lite om er och eran hund. Ni kan kontakta mig via sms på min tel 0705304403 eller via Facebook mitt namn är Emelie Frostemo jag är den ända i världen med det för och efternamnet så jag är i te svår att hitta ni kan även .sänd mig ett mail på emeliefrostemo@hotmail.com. Dock är det för närvarandet fel på min mail så jag kan bara läsa Mina mail ej sända svar tillbaka. Så jag rekommenderar sms eller kontakt via Facebook. Ser fram i mot att få höra i frpn er. mvh Emelie.

Annons:
Upp till toppen
Annons: