Annons:
Etikettchihuahua
Läst 1038 ggr
[jeffza]
2018-04-17 20:24

Chihuahua uppfödare i skåne

Hejsan, 

jag och min sambo tänker skaffa en liten Chihuahua efter sommaren och håller koll varje dag på blocket och kollat igenom en hel del uppfödare på hemsidor men ingen som visar om de planerar kull nu efter sommaren

därför kollar jag här om det finns någon vet om du eller någon uppfödare planerar en kull som är leveransklar i September eller slutet av Augusti. i Skåne.

Annons:
ChristineF
2018-04-19 10:58
#1

Hej! Vad roligt att ni valt rasen Chihuahua 🙂 Jag rekommenderar er att titta här: http://www.chihuahuacirkeln.com/skaffa-chihuahua/
Det kan även vara roligt att bli medlem, då får du hem chihuahuabladet, en tidning proppad med fina bilder, tävlings/utställningsresultat, berättelser, olika teman (t.ex. nosework) och kontaktuppgifter till kennlar. Det ger en bra insyn i vilka kennlar som är aktiva och engagerade i rasen på olika sätt. Du kan också besöka utställningar nu i sommar och skapa kontakter med uppfödare, läs mer på utställning och aktiviteter på chihuahuacirkeln.com

Lena129
2018-04-21 17:35
#2

Håller med om att det är helt omöjligt att hitta information om vad kennlarna planerar… Tror du ska mejla eller ringa dom direkt. Det är enda sättet.

//

Lena

Upp till toppen
Annons: