Annons:
Etikettfoder
Läst 844 ggr
Maria Gr
2017-09-02 10:51

Foderfråga

Hejsan! Står i valet o kvalet om jag ska använda Eukanubas valpfoder för små raser eller RC chihuahua valpfoder. Tar gärna emot era reflektioner ang det.

Annons:
Fridaaaa
2017-09-02 11:18
#1

Rekommenderar inget av det utan färskfoder eller mush (färdig barf)
Annars spannmålsfria torrfodersorter om du måste ge torrfoder :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineF
2017-09-02 18:31
#2

Hej igen! Både royal och eukanuba innehåller rätt mycket onödigt för deras ändå rätt höga priser, hundar likt vargen är inte gjorda för att äta spannmål, soja och majs t.ex. Sen är det bara köttmjöl alternativt torkat kött i. Jag kan varmt rekommendera pure natural eller canagan torrfoder som finns på arken zoo. De har färskt kött från EU som första ingrediens och brukar smaka väldigt gott, särskilt det sistnämnda som är helt spannmålsfritt. Annars håller jag med Frida, färskfoder och barf är toppen! Vill man kan man ju variera med både torrt och färskt. Ett tips är att titta på ingredienserna på påsarna eller på nätet, det första är det som det är mest av och så vidare. :-)

Lena129
2017-09-21 05:02
#3

Acana. Googla på det. Skulle aldrig ge mina hundar RC, aldrig någonsin.

//

Lena

Urhasten
2017-09-29 13:17
#4

Jag ger våran 10 v valp MUSH Viasto puppy (lila) och hon ÄLSKAR det och växer så det knakar, är så fin och i perfekt hull. Inga rinniga ögon eller annat bekymmer. Är glad för att vi valde det. 

Mycket smidigt; tinar upp 3 bollar i en matlåda i kylen över natten och ger fördelat 4 ggr/dag och lägger i 3 nya bollar att tina igen till morgonen.

Vår sexåring får Acana.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: