Annons:
Etikettbeteende
Läst 806 ggr
JohannaBergefur
3/5/17, 2:28 PM

Konstigt läte

När Oliver och jag busar så låter han väldigt roligt:'-) Ville kolla om det är typiskt vavva eller om han är unik, haha! Han morrar inte för hans morr låter väldigt annorlunda! Vill tillägga att han inte biter hårt och han bits ALDRIG annars och skulle aldrig någonsin få för sig att bita någon så länge man inte säger att det är okej. Det är helt enkelt en lek:-) /Johanna

Annons:
Caesars_matte
3/5/17, 10:36 PM
#1

Haha :D Caesar låter exakt likadant när han busar. Han verkar tro att han är "farlig" men bara nafsar/mjukbiter i det man håller i/handen. Som en liten snorkande gris.

JohannaBergefur
3/6/17, 7:44 PM
#2

#2 Jag älskar att busa med Oliver pga att låter sådär! Så himla underbart roligt ljud:-D

ChristineF
3/6/17, 9:33 PM
#3

Haha söt, syns att det bara är bus! Min Signe kan låta liknande när vi busar eller hon busar med Chica :D o ibland ännu värre om de busar ute lösa, som ett litet moster med mörk röst! Ska se om jag kan få det på film någon gång.

JohannaBergefur
3/7/17, 6:31 PM
#4

#3 haha ja! Oliver går snarare upp någon oktav och låter pipig:-) Jag lade ut en film på fb för någon månad sen när Oliver busade med mamma och pappas hund som är en stor howavart. Fick några spydiga kommentarer från en tjej som sa att det såg ut som om Oliver behövde komme ner på jorden och att han var aggressiv och bjäbbig. Det var därför jag kände att jag behövde tydliggöra, ville inte ha en sån diskussion igen:-)

[Tilde]
3/9/17, 9:08 AM
#5

Haha tittade på videon med Mocha som sov i mitt knä och han vaknade till och tittade nyfiket upp. 😃 Han brukar också morra när han busar vilket min tibbe Simba har lite svårt med då han verkar väldigt förvirrad om det är bus eller ej. 😂

Upp till toppen
Annons: