Annons:
Etikettutställning
Läst 1656 ggr
Anna-Helga
2015-07-20 12:49

Sally på utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det bara en person som på riktigt kan fatta min lycka och glädje över Sallys Good igår på utställningen. Det är Josefine som är den som såg till att Sally och alla hennes kompisar kom till trygga hem och familjer efter grym misshandel och vanvård. Att vi skulle kunna ställa ut Sally fanns liksom inte på kartan den dagen hon kröp in i vårt hem och gömde sig under soffan. När hon gick sist av alla på promenaden av rädsla för att någon skulle sparka henne eller kasta något på henne. Och idag är hon den härligaste, gladaste och finaste lilla hund som finns. Jag älskar Sally till månen och tillbaka. Och jag är så innerligt tacksam för att hon fick komma till oss. Så stort och innerligt tack Josefine, för att vi fått denna skatt att förvalta. Och tack till min familj som haft tålamodet och tron på Sally hela vägen! åka ut med Good pga en liten tand som sitter på fel sida om framtänderna, det kan jag ta varje dag i veckan. Och det gör jag med glädje eftersom det är en så stor bedrift överhuvudtaget att kunna ställa ut den här fantastiska modiga lilla hunden på ett bra sätt! Så återigen, tack! ❤️

Annons:
Anna-Helga
2015-07-20 12:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Anna-Helga
2015-07-20 12:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
ChristineF
2015-07-20 16:12
#3

Vilken utveckling, en vinst i sig! ❤

sophiemadeleine
2015-07-20 18:00
#4

Vilken framgångssaga! :') Förstår dig precis, då min Dior har liknande bakgrund. Men du glömde tacka dig själv, så otroligt mycket jobb och tålamod bakom som det är. Heja :-)

Medarbetare på Chihuahua

Anna-Helga
2015-07-20 19:52
#5

#4 Fast jag behöver inget tack, jag har världens bästa Sally som är min trognaste vän och följeslagare, som litar på mig till 200 %, som ligger nära nära på natten och som hänger med på allt jag ber henne om! ❤️

Lavine
2015-07-27 19:26
#6

Jättefin, vilken seger för er!

Annons:
Upp till toppen
Annons: