Annons:
Etikettsäljes-köpes-erbjudes-efterlyses
Läst 1923 ggr
akittehmonster
2015-05-09 15:20

(O) Chico

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Min lilla chihuahua mix chico är tillsalu, eftersom han är 50% Chihuahua och 50% Pomeranian så tänkte jag lägga ut han här. Chico är 4 år gammal, vit med chokladatäcken och tan. Han är mycket frammåt men gillar inte tonårspojkar och det är därför jag med sorg i hjärtat valt att omplacera honom! Min pojkvän kan inte ta i chico utan att han kissar på sig, min pojkvän har aldrig gjort han något hemskt. 

för mer info kommentera, annons ligger ute på cityboard och länk kan skickas. Han finns i varberg! 

Pris: 4500kr

Annons:
[Tuulikki]
2015-05-09 15:51
#1

Har du provat med andra tonårskillar eller är det bara din pojkvän han reagerar på?

akittehmonster
2015-05-09 17:29
#2

#1 sofia skriv på fb eller nått om du är intresserad. Han gillar inte min kille, inte min bror. Kanske är nått som går att träna bort för han gillar min ångsta lillebror (12). Men jag bor på internat och här är alla 17+ och 80% killar. Vilket gör att han vantrivs!

[Tuulikki]
2015-05-09 17:36
#3

#3 Jag vill hellre ta det öppet i tråden så eventuella intressenter kan läsa om problematiken. Jag förstår problemet men undrade bara om det gick att lösa för att i första hand försöka hjälpa till med det istället för att hunden ska behöva omplaceras när den kunde "räddats". Men det är självklart att hunden ska vidare om den vantrivs!

akittehmonster
2015-05-09 17:38
#4

#3 det jag kände med!

Upp till toppen
Annons: