Annons:
Etikettchihuahua-ifokus
Läst 1040 ggr
Swadika
6/23/14, 1:02 PM

Ny version av Ifokus

Under dagen kommer en ny version av iFokus att komma ut. Det kommer att se lite annorlunda ut och kan under dagen förekomma vissa störningar.

Chihuahua.ifokus.se kommer finnas kvar som vanligt, alla inlägg, artiklar och bilder ska finnas kvar. Förhoppningsvis kommer ni tycka det ser bra ut. 

Om det är några frågor eller du undrar något så skicka ett PM till mig eller skriv i den här tråden :) 

Lite mer information finns på iFokus-bloggen (framsidan)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
ChristineF
6/23/14, 10:59 PM
#1

Ovant vart det, men man vänjer väl sig efter ett tag. Haha söta vavvor som kikar fram där uppe! :-)

ChristineF
6/23/14, 11:02 PM
#2

Ser inte bilderna för artiklarna: "julens faror", "veckans trick: puss" och den översta om avel och ansvar. Är endast små kryss eller är det bara för mig?

Swadika
6/23/14, 11:31 PM
#3

#2 För mig med, det kan vara lite buggar och så nu precis i början men ska rapportera om det och kolla imorgon när jag sitter vid datorn om det är bilderna är borttagna eller något :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lejonhjarta
6/25/14, 1:25 PM
#4

Här är det massa fina vavvor överst, jättefint! På siames-sidan där jag mest håller till har vi fått en katt som absolut inte är någon av raserna vi håller på med…  😕En del buggar men d ändrar sig väl…

Swadika
6/25/14, 2:06 PM
#5

Jo, har sett på många sajter där det är bilder som inte alls passar. Barnlöshet  såg jag hade en bild där det stod " i love mom" eller liknande. Inte riktigt passande.

På reborns har vi ett barn som bild och det är väl okej, men absolut ingenting med sajten att göra tyvärr.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

fuzzie
6/25/14, 6:29 PM
#6

Jag tycker iallafall att det överlag blev jättebra! Så de små "felen" som fel bilder överst på olika sajter kommer säkert att fixas till ganska snabbt förhoppningsvis. 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
AnnaKarin
6/25/14, 8:45 PM
#7

#4  Katten är åtminstone maskad och blåögd ;-) Birma?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lejonhjarta
6/25/14, 8:52 PM
#8

#7 Birma el ragdoll tror vi. Bara för den är maskad antagligen…

Upp till toppen
Annons: