Annons:
Etikettallmänt
Läst 1677 ggr
[MotherEarth]
2014-02-09 17:28

Kastrering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej där ute :) Känner mig orolig i själen med många blandade känslor! Min älskade gosse på 7/1/2 år blir då kastrerad i morgon kl 0800! Hur har era älsklingar blivit efter detta? Min kille har aldrig varit så påtagligt stressad av grannars löptikar som nu..Har även en tik..D har fungerat bra..Men vi tog d slutgiltiga beslutet förra veckan då han tom börjat skvätta här inne! Blir dom förändrade psykiskt som vissa säger.. Vore tacksam från erfarna.. Tackar på förhand:) Orolig matte❤️

Annons:
Lejonhjarta
2014-02-13 02:01
#1

Ingen erfarenhet på vavvor men på andra och såååå skönt det är när dom inte bryr sig om tikar och kissar ordentligt utan att skvätta på miljoner ställen när man är på promenad! Lycka till, tror ni kommer bli nöjda. Synd det är så förbaskat dyrt att kastrera annars hade nog fler övervägt…

Anna-Helga
2014-02-13 09:30
#2

Det är ju väldigt varierande både med pris och resultat. Men stort lycka till, det blir säkert bra för er alla!

[MotherEarth]
2014-02-13 11:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack ska ni ha #1 #2 D känns jättebra och han var otroligt glad och pigg redan dagen efter.. Sista dagen idag åxå med antiinflammations tabletterna:) Såret läker så fint och han verkar smärtfri! Kostade en slant men d var detta värt❤️ Här e lilla jag nyss hemkommen "l"

[MotherEarth]
2014-02-13 11:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Å här en till..Ursäkta sneda bilder:)

Anna-Helga
2014-02-13 11:57
#5

Åh ja men han är nog snart sig själv fast ännu lite bättre snart! 😉

ChristineF
2014-02-13 14:12
#6

Hoppas han läker fint, skönt för honom att slippa må dåligt och stressa! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: