Annons:
Etikettallmänt
Läst 1131 ggr
Nevina
2013-11-13 19:38

Vill träffa vavvor! Småland/Halland

Hej! Jag planerar att skaffa Chihuahua inom en snar framtid. Jag skulle så hemskt gärna vilja träffa vavvor och deras ägare. Skulle vara så kul att få gosa och busa och umgås lite med era små älsklingar och prata med er om dem!

Om du bor i närheten av Värnamo, Hyltebruk eller Halmstad och vill låta mig träffa dig och dina hundar, så skicka mig ett mail på: nica_falk@hotmail.com

Tack på förhand! MVH Nica

Annons:
chris01
2013-11-27 09:53
#1

Hej Nica! Har du skaffat någon vavva än? Jag bor utanför Halmstad om du skulle vilja träffa några goa vavvor :-)

Chris

EDS typ 1 och 2

Nothing lasts forever, keep going....

Nevina
2013-11-29 11:27
#2

Hej! Nej, det har inte blivit någon hund än. Jag är sjuk och läkarna har inte kommit underfund med vad det är, så det passar inte så jättebra för tillfället.

Vad kul, jag skulle gärna vilja träffa er! 🙂Skulle vi kunna ses inne i stan isf, tror du? Jag har nämligen inget körkort, jag såg i din presentation att du bor på landet.

chris01
2013-12-03 10:48
#3

Hej….. Låter tungt, förstår att du får avvakta med hund då. Jag är själv sjuk, och mina hundar är de som hjälper mig kämpa!! Vi kan säkert ses i stan någon dag, just nu har jag bilen på service, men den är nog tillbaka snart. Hör av dig via min mail.....homeland@live.se

Chris

EDS typ 1 och 2

Nothing lasts forever, keep going....

Upp till toppen
Annons: