Annons:
Etikett: allmÀnt
LĂ€st 1473 ggr
Cam88
2013-11-09 03:05

Snygga tröjor 💗

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag mĂ„ste bara tipsa alla hĂ€r om en tjej pĂ„ Facebook som Ă€r super duktig pĂ„ att sy 😊 jag blev super nöjd och perfekt o fĂ„ den sydd i vovvens storlek 😉 hon heter mhe design och finns dĂ„ pĂ„ Facebook, hon gör mĂ„nga olika fĂ€rger! Stort plus dessutom, hon Ă€r inte sĂ„ dyr! SĂ„ hĂ€r fin blev min lilla vovve 💗

Medarbetare pÄ Chihuahua

Annons:
PEwhite
2013-11-09 04:42
#1

Men du! Vilken VACKER chihuahua! đŸ˜˜

Min mormor har en lÄnghÄrig chihuahua, och förr försökte jag sÀtta pÄ honom bÄde tröjor och tÀcken. Han blir vÀldigt arg, och ser himla skamsen ut i klÀder; vÀgrar gÄ eller göra sina behov ens.

Jag Ă€r ingen stor beundrare av att ha klĂ€der pĂ„ hundar, men vissa fryser mer Ă€n andra. Det Ă€r ju kallt under en stor del av Ă„ret hĂ€r. đŸ˜‡

Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone. VĂ€ckarklocka

Growing old is inevitable, growing up is optional.

Cam88
2013-11-09 17:13
#2

#1 Tack sĂ„ mycket â˜ș Jag Ă€r inte heller sĂ„ förtjust i klĂ€der, men min lilla Molly fryser jĂ€tte mycket, det rĂ€cker att graderna Ă€r 10 plus! Men glad att de finns sĂ„ slipper dem smĂ„ liven frysa 💗

Medarbetare pÄ Chihuahua

Swadika
2013-11-10 10:24
#3

Tröjan Àr verklige n jÀttefin pÄ Molly :)

Mvh Swadika
SajtvĂ€rd pĂ„ reborns 

Upp till toppen
Annons:
Â