Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1288 ggr
[JollyJustin]
10/28/13, 4:35 PM

OT -STORM VARING!

Det kommer en storm snart, gå inte ut med era hundar!

I storbritanien kom 2 stormar

dET är klass 3-varning så det kan vara farligt.

Om hunden verkligen behöver kissa kanske ni kan gå snabbt på gräsmattan, men helst inte.

Chiuhahuor väger ju int eså mycket heller så de kan flyga iväg lättare när stormen kommer.

Det kommer kommer i syd sverige men kan komma o västra

O det är mest i Jönköping (rätta mig om jag har fel)

Så ja.. Ni kan läsa om det på nyheterna

Annons:
VilmaKristina
10/28/13, 4:36 PM
#1

Du gick ju ut med din hund, varför ska dom inte få? 😉

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


[JollyJustin]
10/28/13, 4:39 PM
#2

Men ni som bor där uppe i norrbottenbehöver nog inte vara oroliga

VilmaKristina
10/28/13, 4:40 PM
#3

#2

Vadå alltid?

Tänkte bara på att alla på chihuahua iFokus inte bor där stormen kommer vara.

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


[JollyJustin]
10/28/13, 4:43 PM
#4

Vi kan pma #3

Swadika
10/28/13, 6:10 PM
#5

Här skulle stormen komma in vid 21 så vi har passat på att vara ute innan. Var ute en längre stund under tidig eftermiddag och så går vi bara ut och kissar sen :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cam88
10/28/13, 8:22 PM
#6

Lilla Molly har också varit ute 😊 hon tyckte inte alls om denna blåsten så min kille har bäddat ner henne i soffan under alla filtar och har de jätte mysigt ❤️ Själv så jobbar jag, sitter o väntar på cph, Öresundsbron är stängd 😢

Medarbetare på Chihuahua

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Lejonhjarta
10/29/13, 11:31 AM
#8

Vi var ute hela dagen och stormsäkrade gården så röra sig fick hon göra på dagen. Sen när vi skulle ut till hästar å kossor på kvällen så fick hon följa med fast kopplad så hon inte skulle flyga iväg. Allt gick bra även om hon tyckte det var skitläskigt. Hon är bara 15 veckor och väger 1 kg…

Upp till toppen
Annons: